Є ціла низка типів запитань, які можуть допомогти вчителю ставити запитання, які розкривають мислення учнів.
1. Одна з таких загальних структур: «Чому ___________ є прикладом _____________?». Просто запитуючи учнів: «Чи є квадрат трапецією?" , вчитель просто не отримує такої продуманої і детальної відповіді, як, наприклад, на таке запитання, як: «Чому квадрат - це трапеція?».
2. Інша структура запитання, яка заохочує учнів виявити своє мислення, полягає в тому, щоб представити запитання з контрастом/протиставленням, а потім попросити їх пояснити цей контраст. Нижче деякі приклади способів переформулювати питання, щоб отримати більше доказів студентського мислення.
1. Одна з таких загальних структур: «Чому ___________ є прикладом _____________?». Просто запитуючи учнів: «Чи є квадрат трапецією?" , вчитель просто не отримує такої продуманої і детальної відповіді, як, наприклад, на таке запитання, як: «Чому квадрат - це трапеція?».
2. Інша структура запитання, яка заохочує учнів виявити своє мислення, полягає в тому, щоб представити запитання з контрастом/протиставленням, а потім попросити їх пояснити цей контраст. Нижче деякі приклади способів переформулювати питання, щоб отримати більше доказів студентського мислення.
- Оригінал
ОновленоЧи є квадрат трапецією? Чому квадрат - це трапеція? Чи є вуглець металом? Чому вуглець не метал? Чи є Венеціанський купець
комедією (або трагедією)?Чому Венеціанський купець
комедія [чи трагедія]?Що таке просте число? Чому 17 просте число, а 15 - ні? Що таке життя під
апартеїдом?Яким було життя чорношкірих і
білих людей під апартеїдом?Чи є кажан ссавцем? Чому кажан є ссавцем,
а пінгвін - ні?
Немає коментарів:
Дописати коментар