середу

Типові запитання:

Є ціла низка типів запитань, які можуть допомогти вчителю ставити запитання, які розкривають мислення учнів.
1. Одна з таких  загальних структур: «Чому ___________ є прикладом _____________?». Просто запитуючи учнів: «Чи є квадрат трапецією?" , вчитель просто не отримує такої продуманої і детальної відповіді, як, наприклад, на таке запитання, як: «Чому квадрат - це трапеція?».
2. Інша структура запитання, яка заохочує учнів виявити своє мислення, полягає в тому, щоб представити запитання з контрастом/протиставленням, а потім попросити їх пояснити цей контраст. Нижче деякі приклади способів переформулювати питання, щоб отримати більше доказів студентського мислення.



  •                           Оригінал
  • Оновлено
    Чи є квадрат трапецією?Чому квадрат - це трапеція?
    Чи є вуглець металом?Чому вуглець не метал?
    Чи є Венеціанський купець
     комедією (або трагедією)?
    Чому Венеціанський купець
     комедія [чи трагедія]?
    Що таке просте число?Чому 17 просте число, а 15 - ні?
    Що таке життя під
     апартеїдом?
    Яким було життя чорношкірих і
    білих людей під апартеїдом?
    Чи є кажан ссавцем?Чому кажан є ссавцем, 
     а пінгвін - ні?

Немає коментарів: