середу

Сигнали рук

Вирішуючи, що робити далі на уроці, особливо корисно виявити докази розуміння від усього класу. З системою реагування на всіх учнів вчитель ставить запитання таким чином, що дозволяє йому або їй отримувати зворотній зв'язок від усіх учнів у режимі реального часу. Хоча вчителі можуть ходити по класу і проводити опитування кожного учня, ідеальним є одночасно збирати інформацію від всіх учнів.

• Сигнали рук - Коли весь клас одночасно реагує своїми руками, вчителі можуть миттєво
оцінити рівень їх розуміння. Наприклад, в початковій школі в класі вчителька викликала до дошки учня, який  повинен був вирішити, чи потрібний в слові «бур'ян» апостроф. Потім вона попросила клас використати «великі пальці», щоб показати, чи вважають вони, що цей учень відповідає вірно (великий палець догори = так, вниз = ні, горизонтально = не знаю).
      Ця ж техніка може бути застосована на кожному рівні і в кожному класі. У класі хімії в середній школі вчитель також використовував техніку «великих пальців», щоб запитати учнів, чи вона склала правильне хімічне рівняння на дошці.
       Це допомогає вчителю негайно вирішити, чи йому потрібно більше часу приділити на апострофи або збалансування хімічних рівнянь, чи якщо учні оволоділи матеріалом, то доцільно рухатися далі.

Немає коментарів: