З ЧОГО ПОЧАТИ?
Для вчителя і для учнів буде складно впроваджувати і опановувати всі стратегії формувального оцінювати одночасно.
Для початку виберіть одну з стратегій і впродовж місяця/двох відпрацюйте її з учнями, наприклад, одного класу одну з технік/інструментів ФО. Поступово додавайте інші інструменти/техніки і стратегії, використовуйте їх в інших класах, в яких ви викладаєте.
Варто почати з встановлення і формулювання очікуваних результатів за темою/уроком і критеріїв їх оцінювання:
а) спочатку прочитайте вимоги Стандарту і програм, які стосуються цієї теми і вікової категорії учнів, визначте, які з них ви можете реалізувати в цій темі/на цьому уроці;
б) визначте для себе (вчителя) і свого конкретного класу і пропишіть все, що ви очікуєте, ваші учні мають знати/вміти на кінець вивчення теми. Ці результати мають бути КОНКРЕТНИМИ, ДОСЯЖНИМИ, ВИМІРЮВАНИМИ (або можливими для спостереження). Запишіть їх "учительською мовою" , потім переформулюйте "мовою дитячою "- щоб було зрозуміло кожному учневі.
в) В класі ознайомте учнів з цими очікуваними результатами і їх критеріями досягнення. Запитайте/з'ясуйте, чи всі їх точно розуміють. Запросіть учнів сформулювати і записати ці результати для себе.
Для вчителя і для учнів буде складно впроваджувати і опановувати всі стратегії формувального оцінювати одночасно.
Для початку виберіть одну з стратегій і впродовж місяця/двох відпрацюйте її з учнями, наприклад, одного класу одну з технік/інструментів ФО. Поступово додавайте інші інструменти/техніки і стратегії, використовуйте їх в інших класах, в яких ви викладаєте.
Варто почати з встановлення і формулювання очікуваних результатів за темою/уроком і критеріїв їх оцінювання:
а) спочатку прочитайте вимоги Стандарту і програм, які стосуються цієї теми і вікової категорії учнів, визначте, які з них ви можете реалізувати в цій темі/на цьому уроці;
б) визначте для себе (вчителя) і свого конкретного класу і пропишіть все, що ви очікуєте, ваші учні мають знати/вміти на кінець вивчення теми. Ці результати мають бути КОНКРЕТНИМИ, ДОСЯЖНИМИ, ВИМІРЮВАНИМИ (або можливими для спостереження). Запишіть їх "учительською мовою" , потім переформулюйте "мовою дитячою "- щоб було зрозуміло кожному учневі.
в) В класі ознайомте учнів з цими очікуваними результатами і їх критеріями досягнення. Запитайте/з'ясуйте, чи всі їх точно розуміють. Запросіть учнів сформулювати і записати ці результати для себе.
Немає коментарів:
Дописати коментар