середу

Інтерпретативне слухання:

Для  кращого виявлення свідчень розуміння від окремих учнів є інтерпретативне слухання. Більшість викладачів просто слухають відповіді учнів на правильність, а не для того, щоб довідатися, що вони можуть дізнатися про розуміння учня. Коли вчитель прислухається до відповіді учня і відповідає: «Майже вірно» або «Повторіть спробу», вчитель слухає оцінювально - лише для того, щоб визначити, чи правильно відповів учень. Натомість, більш корисно, якщо вчитель може навчитися слухати інтерпретативно - коли він ставить собі запитання: “Що я можу дізнатися про мислення учнів, уважно прислухаючись до того, що вони говорять?” Тоді вчитель може дізнатися з відповіді кожного учня, як налаштувати своє викладання для кращого задоволення потреб учнів.

Немає коментарів: