Стратегія передбачає використання «білого вірша», в якому синтезовано інформацію, написання
невеличкого слогану з п’яти рядків (від фр. cing – п’ять).
невеличкого слогану з п’яти рядків (від фр. cing – п’ять).
Стратегія дає можливість:
вчителю: організувати роботу учнів для підведення підсумків уроку/теми; закріпити основні
поняття які були введені на уроці,
поняття які були введені на уроці,
учням: чітко визначитися с ключовими поняттями, головними ідеями уроку; за допомогою "перефразу" показати своє розуміння теми; сформулювати свою думку у цікавий спосіб
проявити свої творчі здібності; синтезувати знання, які отримали на уроці.
проявити свої творчі здібності; синтезувати знання, які отримали на уроці.
Щоб організувати діяльність, треба:
1. Наприкінці уроку для закріплення теми запропонувати учням створити сенкан.
2. Надати чіткі інструкції, щодо того, що сенкан складається:
- перший рядок складається з одного (1) слова – іменника (або назви поняття, теорії);
- в другому рядку представлено опис, що складається вже з двох слів – прикметників;
- третій рядок – визначає характерні дії і складається з трьох слів – дієслів;
- в четвертому рядку формулюється фраза, що складається з чотирьох слів і показує
- п’ятий рядок складається з одного слова – синоніма до теми, в якому відображено суть
Наприклад:
Тема (іменник) Інтернет
Опис (2 прикметника) Простий та зручний
Дія (3 дієслова) Всіх зв’язав, об’єднав, перетворив
Відношення (фраза з 4 слів) В одному комп’ютері - цілий світ
Перефразування суті Мережа
3. Після того, як учні створили сенкан, запропонувати добровольцям зачитати його.
Учням дуже подобається ця стратегія. Вони часто створюють сенкан в риму. Деякі вчителі
вважають доцільним використовувати цю стратегію не тільки на закріпленні теми, але й на
стадії актуалізації, для того щоб учні побачили, як змінилося їх уявлення про поняття або тему.
вважають доцільним використовувати цю стратегію не тільки на закріпленні теми, але й на
стадії актуалізації, для того щоб учні побачили, як змінилося їх уявлення про поняття або тему.
Немає коментарів:
Дописати коментар