середу

Випадковий виклик

   Традиційно в класі під час обговорення поставлених фронтально (для всього класу) запитань, вчителі дозволяють учням вибирати, чи брати участь, дозволяючи їм піднімати руки.

    Проте, це не є ефективним методом залучення учнів до уроку або для отримання доказів їхнього навчання, оскільки, безумовно, в цьому випадку не всі учні залучаються до обговорення, а вчитель збирає докази лише від тих учнів, які вже знають відповідь. 

    Більш ефективною методикою опитування було б, якщо вчитель  сам обирав учнів для відповіді у випадковому порядку. Щоб утримати увагу учнів, деякі вчителі використовують засоби такого випадкового вибору ("дзига", випадковий номер учня по списку тощо), або використовують спеціальні засоби для випадкового вибору з Інтернету або додатків для мобільного телефону. Проте, можна просто мати торбинку з папірцями з іменами учнів і витягувати намання один з них.

Немає коментарів: