Практичні поради
Конкретний спосіб допомогти учням зрозуміти навчальні цілі та критерії успіху - це подивитися на приклади роботи інших учнів та обговорити сильні та слабкі сторони цих робіт. Нижче наведено деякі заходи для залучення учнів до формулювання критеріїв.
(поради щодо роботи з навчальними цілями)
• Створіть рубрики за допомогою прикладів учнівських робіт. Один вчитель, перед тим, як
учні написали свої лабораторні звіти, надав учням п'ять прикладів лабораторних звітів з попереднього року. У групах учням довелося вирішувати, які звіти були кращими за інших, і повідомити причини для всього класу. Вчитель використовував ці причини для того, щоб учні спільно створювали рубрику з підрахунками балів для лабораторних звітів. Зауважте, що це був не демократичний процес. Вчитель використовував власні знання і досвід для формування обговорення. Учні, маючи приклади помилок у звітах лабораторних робіт інших учнів, рідше повторюють ці помилки у своїх власних звітах.
• Нехай учні порівнюють свою роботу зі зразковою роботою інших учнів. Одна вчителька середньої школи зібрала підсумкові есе учнів про систему стримувань і противаг в уряді. Вона перевірила всі роботи, але нічого не написала на їх аркушах і не поставила оцінки. На наступний день вона повернула учням їх аркуші разом із копіями трьох есе, які вчитель вважає найкращими. Клас обговорив, чому на їхню думку, ці роботи вважаються гарними, і які елементи есе зробили їх відмінними документами. Потім учням було запропоновано переписати власні статті.
Зверніть увагу на значну інтелектуальну роботу, яку учні мали зробити, щоб порівнювати власне письмо із зразковими нарисами - напевно, більшу, ніж якщо б відгук був наданий кимось іншим.
Можливість спілкування з ідеєю якісної роботи добре працює не тільки для старших учнів. У підготовчій групі дитячого садка, дітей, котрі мали писати свої імена щоранку на великому аркуші паперу, як частину "щоденного входу", можна запитати у п'ятницю, який з п'яти "входів" є найкращим і чому.
Навчальна мета: написати ефективну характеристику
Критерій успіху продукту: читачі почуватимуться так, ніби знають людину
Критерії успіху процесу: характеристика містить щонайменше два з наступних:
• хобі та інтереси персонажа
• ставлення персонажа до себе та оточуючих
• приклади екстравертної або інтровертної особистості персонажа
• приклади симпатій і антипатій персонажа
Конкретний спосіб допомогти учням зрозуміти навчальні цілі та критерії успіху - це подивитися на приклади роботи інших учнів та обговорити сильні та слабкі сторони цих робіт. Нижче наведено деякі заходи для залучення учнів до формулювання критеріїв.
(поради щодо роботи з навчальними цілями)
• Створіть рубрики за допомогою прикладів учнівських робіт. Один вчитель, перед тим, як
учні написали свої лабораторні звіти, надав учням п'ять прикладів лабораторних звітів з попереднього року. У групах учням довелося вирішувати, які звіти були кращими за інших, і повідомити причини для всього класу. Вчитель використовував ці причини для того, щоб учні спільно створювали рубрику з підрахунками балів для лабораторних звітів. Зауважте, що це був не демократичний процес. Вчитель використовував власні знання і досвід для формування обговорення. Учні, маючи приклади помилок у звітах лабораторних робіт інших учнів, рідше повторюють ці помилки у своїх власних звітах.
• Нехай учні порівнюють свою роботу зі зразковою роботою інших учнів. Одна вчителька середньої школи зібрала підсумкові есе учнів про систему стримувань і противаг в уряді. Вона перевірила всі роботи, але нічого не написала на їх аркушах і не поставила оцінки. На наступний день вона повернула учням їх аркуші разом із копіями трьох есе, які вчитель вважає найкращими. Клас обговорив, чому на їхню думку, ці роботи вважаються гарними, і які елементи есе зробили їх відмінними документами. Потім учням було запропоновано переписати власні статті.
Зверніть увагу на значну інтелектуальну роботу, яку учні мали зробити, щоб порівнювати власне письмо із зразковими нарисами - напевно, більшу, ніж якщо б відгук був наданий кимось іншим.
Можливість спілкування з ідеєю якісної роботи добре працює не тільки для старших учнів. У підготовчій групі дитячого садка, дітей, котрі мали писати свої імена щоранку на великому аркуші паперу, як частину "щоденного входу", можна запитати у п'ятницю, який з п'яти "входів" є найкращим і чому.
- Приклад, коли вчитель сам надає критерії, які обговорює з учнями, щоб всі їх зрозуміли:
Навчальна мета: написати ефективну характеристику
Критерій успіху продукту: читачі почуватимуться так, ніби знають людину
Критерії успіху процесу: характеристика містить щонайменше два з наступних:
• хобі та інтереси персонажа
• ставлення персонажа до себе та оточуючих
• приклади екстравертної або інтровертної особистості персонажа
• приклади симпатій і антипатій персонажа
Немає коментарів:
Дописати коментар