Після того, як команди згенерували ідеї з теми, використовуючи аркуш паперу А1,
вони призначають "професора"/"чергового по темі"/, який залишається
з їх напрацюваннями.
з їх напрацюваннями.
Команди рухаються по колу, підходячи до аркушів інших груп та ставлять свої
запитання “професорам”.
запитання “професорам”.
Команди потім повертаються до свого аркуша, щоб обговорити ідеї інших груп
і додати дещо до своєї інформації, тому “черговий” також може навчитися
тому, що було в інших групах.
і додати дещо до своєї інформації, тому “черговий” також може навчитися
тому, що було в інших групах.
Варіант “Графіті”- Групи отримують великий папір та фломастери різних
кольорів. Учні генерують ідеї у вигляді графіті. Групи можуть переходити
до інших аркушів та обговорювати / додавати нове до ідей інших.
кольорів. Учні генерують ідеї у вигляді графіті. Групи можуть переходити
до інших аркушів та обговорювати / додавати нове до ідей інших.
Немає коментарів:
Дописати коментар