Формувальне оцінювання: означення, техніки і інструменти

Сторінки

  • Означення. Стратегії
  • 1 стратегія
  • 2 стратегія
  • 3 стратегія
  • 4 стратегія
  • 5 стратегія
  • З чого почати?
  • Техніки/інструменти

пʼятниця

Онлайновий сервіс для миттєвих відповідей, розуміння, відслідковування прогресу, зворотнього зв'язку, співробітництва

https://www.classtime.com/uk/
Опубліковано НД о 3:21 пп
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіОпублікувати у TwitterОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest
Мітки: визначення навчальних потреб, відслідковування прогресу, зворотній зв'язок, ІКТ, співробітництво

Немає коментарів:

Дописати коментар

Старіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Мітки/теги для вибору

  • середні класи (83)
  • перевірка розуміння (71)
  • старші класи (62)
  • молодші класи (52)
  • визначення навчальних потреб (38)
  • запитання (18)
  • самооцінювання (16)
  • співробітництво (12)
  • ІКТ (6)
  • взаємооцінювання (6)
  • відслідковування прогресу (6)
  • зворотній зв'язок (5)
  • відповідальність за власне навчання (3)
  • самоспрямування у навчанні (3)
  • критерії (2)
  • навчальні цілі (2)
  • підсумкове оцінювання (1)

Корисні посилання

  • Бібліотека оцінювання (рубрики, контрольні списки)
Тема "Захоплення". На платформі Blogger.