середа

Якщо ви цьому навчилися, допоможіть комусь, хто цього не зробив

Якщо ви цьому навчилися, допоможіть комусь, хто цього не зробив - на деяких уроках - особливо з математики - деякі учні виконують завдання набагато швидше, ніж інші. Дослідження показують, що, коли навчальні інструменти для однолітків використовуються для надання докладних пояснень (не тільки відповідей), це покращує досягнення як того учня, хто пояснює, так і того, хто спочатку не справився з роботою. У Японії учні, які вже розуміють тему, повинні допомогти іншим, хто цього не зрозумів. Вчителі можуть пояснити, що, наприклад, щоб бути хорошим математиком недостатньо просто отримати правильну відповідь. Математики повинні вміти пояснити, яким чином вони отримали свої відповіді, і донести свої висновки до інших. З цієї причини, вчителі можуть встановити очікування, що учні, які закінчують раніше за інших, повинні допомогти їм.

Немає коментарів: