середу

Три запитання

Як викладачі ми всі переживали розчарування, витрачаючи багато часу на написання коментарів та виставлення учням оцінок лише для того, щоб виявити, що наші учні не витрачають часу на читання коментарів або використання зворотного зв'язку для покращення своєї роботи.
   Щоб вирішити цю проблему є одна техніка, вона називається  називається “Три запитання”. За допомогою цієї методики вчитель виділяє час на занятті, щоб дозволити учням покращити свою роботу і не рухається в темі далі.
        Вчитель перед таким заняттям читає роботу кожного учня. Коли він/вона бачить те, про що він/вона хотів би, щоб учень задумався, він/вона пише номер поруч з цим місцем, а потім під текстом пише номер та запитання і залишає кілька порожніх рядків для відповіді учня. Перші десять-п'ятнадцять хвилин уроку відводяться на  відповіді на три запитання вчителя.

Незалежно від того, наскільки кожна робота хороша чи погана, кожен учень відповідає на три запитання.

Немає коментарів: