Отримання доказів розуміння учнів цілого класу - запитання для всіх учнів
• Міні-дошки - Використання міні-дошок кожним учнем забезпечує більшу гнучкість у отриманні від учнів свідчень про їх розуміння. Вчитель початкової школи може попросити всіх учнів записати і показати йому слово з чотирьох букв з буквою «i», або викладач математики може запропонувати: «Учні, будь ласка, намалюйте графік Y дорівнює одиниця на один плюс Х квадрат». Вчителі можуть використовувати спеціальні ламіновані картки, або прозорі файли з вкладеними аркушами і писати маркерами (не перманентними!)
• Міні-дошки - Використання міні-дошок кожним учнем забезпечує більшу гнучкість у отриманні від учнів свідчень про їх розуміння. Вчитель початкової школи може попросити всіх учнів записати і показати йому слово з чотирьох букв з буквою «i», або викладач математики може запропонувати: «Учні, будь ласка, намалюйте графік Y дорівнює одиниця на один плюс Х квадрат». Вчителі можуть використовувати спеціальні ламіновані картки, або прозорі файли з вкладеними аркушами і писати маркерами (не перманентними!)
Немає коментарів:
Дописати коментар