середу

Міні-дошки

Отримання доказів розуміння учнів цілого класу - запитання для всіх учнів
    Вирішуючи, що робити далі на уроці, особливо корисно виявити докази розуміння від усього класу. З системою реагування на всіх учнів вчитель ставить запитання таким чином, що дозволяє йому або їй отримувати зворотній зв'язок від усіх учнів у режимі реального часу. Хоча вчителі можуть ходити по класу і проводити опитування кожного учня, ідеальним є одночасно збирати інформацію від всіх учнів.
    • Міні-дошки - Використання міні-дошок кожним учнем забезпечує більшу гнучкість у отриманні від учнів свідчень про їх розуміння. Вчитель початкової школи може попросити всіх учнів записати і показати йому слово з чотирьох букв з буквою «i», або викладач математики  може запропонувати: «Учні, будь ласка, намалюйте графік Y дорівнює одиниця на один плюс Х квадрат». Вчителі можуть використовувати спеціальні ламіновані картки, або прозорі файли з вкладеними аркушами  і писати маркерами (не перманентними!)

    Немає коментарів: