1-й принцип ефективного зворотного зв'язку в класі: зворотній зв'язок має передбачати час і більше роботи для одержувача
Як викладачі ми всі переживали розчарування, витрачаючи багато часу на написання коментарів та виставлення учням оцінок лише для того, щоб виявити, що наші учні не витрачають часу на читання коментарів або використання зворотного зв'язку для покращення своєї роботи.
Щоб вирішити цю проблему є одна методика, вона називається називається “три запитання”.
За допомогою цієї методики вчитель виділяє час на занятті, щоб дозволити учням покращити свою роботу і не рухається в темі далі. Вчитель перд таким заняттям читає роботу кожного учня. Коли він/вона бачить те, про що він/вона хотів би, щоб учень задумався, він/вона пише номер поруч з цим місцем, а потім під текстом пише номер та запитання і залишає кілька порожніх рядків для відповіді учня. Перші десять-п'ятнадцять хвилин уроку відводяться на відповіді на три запитання вчителя. Незалежно від того, наскільки кожна робота хороша чи погана, кожен учень відповідає на три запитання.
2-й принцип ефективного зворотного зв'язку в класі: зворотній зв'язок має бути сфокусованим - менше часто буває більше
Коли вчителі перераховують все, що є неправильним у роботі, учні не знають, з чого почати. Почніть з переліку лише однієї або двох областей, які потрібно зафіксувати і змінити, і дайте дуже конкретні поради та рекомендації про те, як покращити ці області.
3-й принцип ефективного зворотного зв'язку в класі: зворотній зв'язок має стосуватися цілей навчання, які встановлені спільно з учнями
Якщо вчитель використовує рубрику з балами/рівнями, то зворотній зв'язок має зосереджуватися лише на критеріях, вказаних в рубриці. Крім того, в якості способу використання коментарів і уникнення оцінки, є методика, за якою учні знаходять свої власні помилки. Після виконання учнями тесту з математики ви можете сказати учню: «П'ять з твоїх відповідей - не вірні, знайди їх». Або для письмової роботи з письма, вчитель може поставити крапки на полях біля кожної строчки, яка потребує уваги.
Як викладачі ми всі переживали розчарування, витрачаючи багато часу на написання коментарів та виставлення учням оцінок лише для того, щоб виявити, що наші учні не витрачають часу на читання коментарів або використання зворотного зв'язку для покращення своєї роботи.
Щоб вирішити цю проблему є одна методика, вона називається називається “три запитання”.
За допомогою цієї методики вчитель виділяє час на занятті, щоб дозволити учням покращити свою роботу і не рухається в темі далі. Вчитель перд таким заняттям читає роботу кожного учня. Коли він/вона бачить те, про що він/вона хотів би, щоб учень задумався, він/вона пише номер поруч з цим місцем, а потім під текстом пише номер та запитання і залишає кілька порожніх рядків для відповіді учня. Перші десять-п'ятнадцять хвилин уроку відводяться на відповіді на три запитання вчителя. Незалежно від того, наскільки кожна робота хороша чи погана, кожен учень відповідає на три запитання.
2-й принцип ефективного зворотного зв'язку в класі: зворотній зв'язок має бути сфокусованим - менше часто буває більше
Коли вчителі перераховують все, що є неправильним у роботі, учні не знають, з чого почати. Почніть з переліку лише однієї або двох областей, які потрібно зафіксувати і змінити, і дайте дуже конкретні поради та рекомендації про те, як покращити ці області.
3-й принцип ефективного зворотного зв'язку в класі: зворотній зв'язок має стосуватися цілей навчання, які встановлені спільно з учнями
Якщо вчитель використовує рубрику з балами/рівнями, то зворотній зв'язок має зосереджуватися лише на критеріях, вказаних в рубриці. Крім того, в якості способу використання коментарів і уникнення оцінки, є методика, за якою учні знаходять свої власні помилки. Після виконання учнями тесту з математики ви можете сказати учню: «П'ять з твоїх відповідей - не вірні, знайди їх». Або для письмової роботи з письма, вчитель може поставити крапки на полях біля кожної строчки, яка потребує уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар