Вчитель робить два набори карт. Один набір містить запитання, пов'язані з тим,
що вивчається.
Другий набір містить відповіді на ці запитання.
Розподіліть картки відповідей учням, і ви або учень читаєте картки запитань.
Всі учні перевіряють свої картки-відповіді, щоб дізнатись, чи вони мають правильну відповідь.
Всі учні перевіряють свої картки-відповіді, щоб дізнатись, чи вони мають правильну відповідь.
Варіація полягає в тому, щоб робити картки в ланцюжковій діяльності: учень,
який вибрав початок ланцюга, буде читати дану картку вголос, а потім чекати,
поки наступний учасник прочитає єдину картку, яка буде правильно слідувати
у розвитку подій/ідеї.
який вибрав початок ланцюга, буде читати дану картку вголос, а потім чекати,
поки наступний учасник прочитає єдину картку, яка буде правильно слідувати
у розвитку подій/ідеї.
Гра продовжується доти, поки не будуть прочитані всі картки, а перший учень
готовий повторно прочитати свою картку.
готовий повторно прочитати свою картку.
Немає коментарів:
Дописати коментар