Викладач ставить запитання чи дає завдання. Учні індивідуально відповідають
на аркуші паперу, на якому складають список мінімум 3 думок / відповідей /
тверджень.
тверджень.
Коли вони це зробили, учні встають. Потім вчитель запрошує одного з учнів
поділитися однією з його записаних ідей. Учні викреслюють у себе те, що вже
сказав інший учень, і сідають, коли всі їхні ідеї були названі групою.
поділитися однією з його записаних ідей. Учні викреслюють у себе те, що вже
сказав інший учень, і сідають, коли всі їхні ідеї були названі групою.
Вчитель продовжує запрошувати учнів відповідати, поки вони всі не сядуть.
Оскільки вчитель слухає ідеї чи інформацію, що є спільною для учнів, він
може встановити, чи існує загальний рівень розуміння теми, чи існують
прогалини у мисленні студентів.
Оскільки вчитель слухає ідеї чи інформацію, що є спільною для учнів, він
може встановити, чи існує загальний рівень розуміння теми, чи існують
прогалини у мисленні студентів.
Немає коментарів:
Дописати коментар