Взаємне опитування дає можливість учителю та учнім попросити один одного
відповісти на власні запитання після читання вибораного тексту.
Стратегія “Взаємне опитування” може використовуватися з більшістю текстів.
Важливо, щоб стратегія була змодельована вчителем для різних жанрів.
Важливо, щоб стратегія була змодельована вчителем для різних жанрів.
Частину тексту читають мовчки як вчитель, так і учні. Учні можуть залишити
свої книги відкритими, але текст вчителя закритий.
свої книги відкритими, але текст вчителя закритий.
Потім учням пропонується запитати вчителя та інших учнів про те,
що було прочитано. Вчитель намагається допомогти учням отримати
відповіді на свої питання.
відповіді на свої питання.
Ролі потім змінюються. Учні закривають свої книги, а вчитель запитує
учнів інформацію про прочитаний матеріал. Ця процедура триває, поки
учні не матимуть достатньої інформації для логічного передбачення того,
що міститься в решті частини твору. Після цього учням дозволяється
завершити читання.
учнів інформацію про прочитаний матеріал. Ця процедура триває, поки
учні не матимуть достатньої інформації для логічного передбачення того,
що міститься в решті частини твору. Після цього учням дозволяється
завершити читання.
Немає коментарів:
Дописати коментар