середу

Світлофори

Світлофори - спочатку вчитель ділиться з учнями навчальними цілями/очікуваними результатами та критеріями успіху.
Учні записують їх у свої зошити. Потім вчитель використовує "кольори світлофора" для активізації учнів як власників свого навчання, надаючи можливості учням оцінити намічений ступінь досягнення цілей  навчання. Учні роблять це, підкреслюючи
(обводячи/позначаючи на полях)  навчальні цілі/очікувані результати в своїх зошитах: зеленим кольором, якщо у них є впевненість, що вони навчилися тому, що очікувалося; жовтим, якщо вони відчувають, що вони частково досягли мети і червоним, якщо вони відчувають, що вони не навчилися тому, що було заплановане. Тоді вчитель зустрічається з тими учнями, які позначили червоним, обговорює з ними цілі і те, чого вони досягли; об'єднує тих хто мали жовтий і зелений, щоб останні допомогли жовтим пересвідчитися, що "жовті" теж досягли певних результатів і вони можуть навчитися у "зелених", як саме можна досягати намічених цілей і точно вимірювати їх.

Немає коментарів: