Це варіація одно-хвилинного есе, хоча ви, можливо, дасте учням трохи більше часу,
щоб відповісти на запитання.
Ви запитуєте (наприкінці уроку, або при перерві у презентації): "Якою була "темна
точка" в сьогоднішній лекції?" або, можливо, ви можете бути більш конкретними,
наприклад, запитуючи: "Що (якщо щось) ви не зрозуміли до кінця про поняття
"особиста ідентичність" ("інерція ","природний відбір"тощо)?".
точка" в сьогоднішній лекції?" або, можливо, ви можете бути більш конкретними,
наприклад, запитуючи: "Що (якщо щось) ви не зрозуміли до кінця про поняття
"особиста ідентичність" ("інерція ","природний відбір"тощо)?".
Немає коментарів:
Дописати коментар