Походіть класною кімнатою і спостерігайте за учнями, як вони працюють,
щоб перевірити як вони навчаються. Фіксуйте свої спостереження.
щоб перевірити як вони навчаються. Фіксуйте свої спостереження.
Стратегії спостереження включають:
- короткі нотатки вчителя
- індивідуальні косультації
- контрольні списки (приклад)
Приклад частини такого КС (контрольного списку) для структурованого
спостереження співробітництва в груповій роботі:
Навичка/Критерій
|
Галина
|
Роман
|
Сергій
|
Висловлює багато ідей
та надає відповідну інформацію |
Ділиться думками
лише коли запитують |
Має безліч
цікавих ідей |
Ділиться деякими
ідеями, могла б говорити впевненіше |
Спонукає інших
висловлювати свої думки |
Не спостерігав
|
Не спостерігав
|
Уміло розпитує
Галину про те, що вона думає |
Баланс «слухаю-говорю»
|
В основному
слухає |
Говорить набагато
більше, ніж слухає |
оптимально
|
Уважно ставиться
до почуттів та думок товаришів |
Не спостерігав
|
Інколи
|
оптимально
|
Немає коментарів:
Дописати коментар